Dzisiaj brak wydarzeń, ale już niebawem odbędzie się...
LISTOPAD 23, 2021 Udostępnij na Facebooku
Z uwagi na zmiany interpretacji wytycznych oraz regulaminu konkursu „Granty PPGR” - Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym", istnieje konieczność doprecyzowania informacji, umożliwiających przeprowadzenie oceny formalno-merytorycznej złożonego przez Państwa Oświadczenia.
W celu dokonania weryfikacji poprawności danych w złożonych oświadczeniach, zobowiązuje się Państwa do uzupełnienia dokumentacji o niezbędny dokument potwierdzający zatrudnienie, wskazanego w oświadczeniu członka rodziny krewnego w linii prostej (tj. rodzic, dziadkowie, pradziadkowie), który to pracował niegdyś w zlikwidowanym państwowym przedsiębiorstwie gospodarki rolnej i zamieszkiwał w miejscowości lub gminie objętej PPGR.
Wymaganymi dokumentami na potwierdzenie faktu zatrudnienia są m.in.: zaświadczenie lub inny dokument wystawiony przez instytucje organów publicznych. Informacje takie jak zeznania osób fizycznych, nie stanowią podstawy do uznania.
Dokumenty należy złożyć w Urzędzie Gminy w Stegnie w nieprzekraczalnym terminie do 14 grudnia 2021r.